Followers

Bantal-Bantal Hantaran itu...

hallo perempuans chantek,

si pemalas sedang menghapdet belognye.. hikhik

                                                                    source: ARMA

ok, walaupun tarikh masih tiada dalam pemikiran parentsku  utk diputuskan, jadi preparationnya takde la pun... but i really heart the bantal hantaran idea... so i went to one of shop kat my area nih.. carik la ready made bantal.. sudah ketemu ok dah sudah ku beli kesemuanya sebanyak 7pcs of brown bantal yang berharga RM9.90 sebijik... dari penaakulan hatiku yang tidak seberapa hebat ini, sesuailah saiz bantal itu untuk diletakkan hantaran.. ntah ye betul seswai ke idak tak tau la..

tapi pikir punya pikir punya pikir, rasa macam nak buat alas hantaran pakai polistrin tu pulak... (kan ade polistrin yg ala2 bentuk bantal tu kan - camana nak explain pun tak tau)..

tapi wajarkah perbuatan ku ini? dan bantal2 yang telah dibeli itu dicadangkan oleh diriku kepada diriku jua untuk dijadikan bantal untuk mini pelamin bantal2 sama macam Sarah yang perkahwinannya ku minati sungguh itu.. wajarkah?

dan hati ini memang tidak pernah puas lagi.. hajat nak beli awal untuk kurangkan perasaan 'duitabisbanyak-ness', tapi beli beli wal, banyak pulak idea lebih bagus di mata...

jadi bagaimana?

0 perempuan chanteks: