Followers

KEKASUT SAYA!!

assalam chanteks
haiiiiiiiiii
gile lama tak update. sebenarnya alhamdulillah jugak la sebab banyak dah prep yg bergerak wpun sikit... hikhik

ok, kasut untuk sume majlis dah settle. terlebih2 pun. akibat sifat tamak. tapi sekarang kewangan dah warning!!! tak de nak beli dan beli lagi... so kasut sudah muktamad!!!


simple aje.
bertandang, resepsi, akad nikah
sume Vincci ajes.
yang akad nikah tu kot sempat kot tak nak pakai kan... tengok aje la nanti....
dan moga2 mampu nak pakai sume ni lepas abis sume majlis nanti.. (kot la larat turun naik tangga dgn yg tinggi gini... biasa tinggi2 manja aje)

p/s: aritu Kechik ada belikan satu kasut, putih chomel. tapi rasa sayang pulak nak pakai.....

2 perempuan chanteks:

  LisaLisut

June 19, 2011 at 4:22 AM

waaaa dyl dh beli kasut utk 3 events!! now i can start sbb dh ade baju sanding..lega..hehe

  dyll basri

June 19, 2011 at 5:37 AM

beli sikit2 dulu lisa. pastu jumpa lagik beli lagik.. tpai ini muktamad dah.. klu ikutkan, akad nikah tu ape la perlu sangat kasut kan? saje gedik.. tapi baju nikah aku tak siap lagi lisaaaaaaaaaa.... uwaaaa