Followers

Saya Bangga Menjadi Sebahagian dari Anda Semua

salam chanteks,

ye, saya bangga menjadi sebahagian dari komuniti ini sebab;

kita mengejar realiti impian yang sama
kita tak lokek bila bersama
kita menyokong setiap satu antara kita
kita sedih bila ada berduka
kita bahagia bila ada yang bergembira
dari satu matlamat menjadi dua
ingin berkahwin dan bersahabat jua
sama2 kongsi idea
sama2 cari bahannya
sama2 kita bercerita
dari bridal ke penjagaan muka
tips masa bujang sampai dah berdua
walaupun di alam maya
silaturrahim tu wujud di mana2

cewahhhhhhhh... 
I'M PROUD TO BE ONE OF U GUYS,




bunch of thanks to Maisarah Madzlan for inviting me to the group (sarah did a lot of sharing when im initially into this wedding2 stuff)
thanks to Lynda & Kina who create the logos
thanks for all the sisters who plays the best role of friends + supporters + commenter

semoga kita mencapai apa yang kita impi dan rancangkan selama ini....
doa yang terbaik untuk kalian semua...

ladies and gentleman my dear sisters,
I LOVE YOU ALL
mmmmuahhhhsssssss




13 perempuan chanteks:

  anaztasias nora aira

March 29, 2011 at 5:45 AM

saya bangga juga kenal kamu !!

  miss puteri

March 29, 2011 at 5:48 AM

i love this! love u too dyll!!

  hazlynda kushairi

March 29, 2011 at 6:00 AM

tersentuh la. betul! kite semua pernah/akan menuju ke arah matlamat yg same ;) happy kenal korang semua walaupun dialammaya ;)

  dyll basri

March 29, 2011 at 6:41 AM

nora: same to uuuuuuuuu
put: i luv u moreeeeee
lynda: kannn... bonding ni extraordinary...

  lovelyadibah

March 29, 2011 at 6:53 AM

suka!!:)

  dyll basri

March 29, 2011 at 6:59 AM

dba: suka juge!!!!

  K.I.N.A

March 29, 2011 at 5:21 PM

i love u most! cantik susunan ayat dyll!

  Nadya Zahid

March 29, 2011 at 6:14 PM

i love u too...hehheheeh :)

  malynd_anggun

March 29, 2011 at 7:51 PM

love u!!

  ~ mizzAmy ~

March 29, 2011 at 8:47 PM

thanks dyl sebab dyl jugak amy dpt jimat duit ok. hehehe... ;)

  rosekrafebihani

March 29, 2011 at 10:49 PM

Ayat yg cantik, kita sama2 tau maknanya, tq.

  dyll basri

March 30, 2011 at 3:58 AM

thanks gojes... mohon hubungan ni kekal kan...

  LittleSunshine

March 30, 2011 at 6:33 PM

wahh cantik & sunnguh mendalam ayat2 dylla..sy pun bangga jumpa korang semua =)